Post by acthrougbounroeca on Feb 9, 2022 12:20:57 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel goud ▞▞▞
▞▞▞ WORLD of SUBMARINES: Navy PvP 2022 version ▞▞▞
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Акционе bdtk
Eindelijk een spel dat het goed doet, ze zetten het spel op de eerste plaats, niet het geld, dus dit is er een waarvan ik het niet erg vind om mijn geld uit te geven aan de weg te gaan besturingen zijn geweldig spel spelen goed op dit is de manier waarop marine-spellen WEG zouden moeten zijn GAAN
Een beetje arcade-y en niet erg realistisch, maar verder leuk en goed gepresenteerd
Ik kan mijn ervaring niet uitleggen, heb nooit de kans gekregen! Vertel me eens, waarom hebben jullie app-providers toegang nodig tot AL mijn bestanden, foto's, Facebook-vrienden en alle andere verdomde persoonlijke informatie die ik heb omwille van Pete! Je jaagt op de onschuldigen, de niel, de onwetende kinderen en volwassenen. Je hebt dat allemaal niet nodig om je spelletjes te spelen. Begrijp deze mensen, ze zijn leugenaars en zullen je info gebruiken. voor hun winst en voor jouw verlies of erger! Waarom hebben we onze wetgevers altijd nodig om meer en meer wetten aan te nemen die deze afdwingen?
het spel loopt vast wanneer je probeert om wedstrijden te doen, te veel voor te weinig beloningen, te veel om te upgraden, geen ondersteuning, los dat op; je zou meer sterren krijgen
Wachten tot andere spelers zijn geladen, is het meest geziene scherm voor jou. Kan niet stoppen en keert niet terug naar de lobby omdat andere spelers nooit zullen laden. Gebeurt bij elk ander spel.
Probleem met netwerkverbinding. Los het op.
je kunt raketten updaten nadat het erg moeilijk is om een beslissing te nemen
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Hərəkət yfii
Hunter Assassin Akcija gdrc
Je kunt het spel niet spelen als je geen echt internet hebt. U kunt niet met gegevens spelen. Ik probeerde het en het zei fout geen internetverbinding. Mijn gegevens zijn op volle toeren en alle balken zijn leeg. En kan het nog steeds niet spelen.
Ja, ik dacht dat het zou zijn als de klassieke wereld van tanks of de wereld van oorlogsschepen of zelfs de wereld van gevechtsvliegtuigen (manier van onderzoek en dergelijke). Ik wist niet eens wat er gebeurde tijdens de tutorial, en toen ik subs controleerde, waren er geen Duitse subs (de spelbeschrijving zegt dat alle grote WW2-naties subs in het spel zijn) of ik zou gewoon blind kunnen zijn. Er zijn veel verbeteringen/veranderingen nodig
Advertenties Idee/Voorstel We moeten de verspreiding van advertenties aanpakken, het moet ergens beginnen, het kan bij jou beginnen. Mijn goede voorstel, ga met de adholes om en als mensen worden geboren, moeten ze bij de geboorte ongeveer 2 uur aan advertenties kijken. Ik geloof dat dit voldoende is voor een leven lang advertenties. Denk er eens over na, mensen betalen voor data via hun provider. Daarom betaalt iedereen al voor advertenties. Waarom we twee keer moeten betalen om ze te laten verdwijnen is absurd en gewetenloos. Sluit je vandaag nog aan bij het verzet!
Mooi spel mis nieuwe velden nu zijn het telkens de zelfde voor de rest
Interessant concept, maar er moet nog aan gewerkt worden. Als je meer kaarten nodig hebt, maak dan gilden en vrienden waarmee je kunt samenwerken en speel het spel in dezelfde strijd. Heb een manier om de Akula-klasse-sub te ontgrendelen zonder de Kilo-klasse met echt geld te kopen voor degenen zoals ik die gratis spelers kunnen spelen
Het is een goed spel, maar iets meer wil dit spel en de graphics beter repareren, maar je kunt het efficiënt upgraden
Niet de beste onderzeeër! Het is gewoon een prima spel maar zeker kot het beste onderzeeër spel. Simulatie is te basaal voor onderzeeërbesturing. Kan niet eens naar boven komen, wat absoluut onrealistisch is. Mensen die zeggen dat dit het beste onderzeeërspel is, hebben geen ander goed onderzeeërspel gespeeld.
Een potentieel goede game, maar matcht heel erg slecht met tegenstanders. Ik geef dit op tot de algoritmen verbeteren. Succes.
Helemaal niet nauwkeurig, als een ex-onderzeeër is dit niet waar, zie zelden andere onderzeeërs maar je doet oorlogsschepen enz. dit is een gratis app, maar een echte strijd omvat meer dan twee onderzeeërs, probeer in ieder geval de simulatie zo echt mogelijk te houden, bedankt.
Ik hou van games waarin je je schip of artillerie-gangen kunt upgraden en de schepen kunt schilderen en je vlag erop kunt zetten, en allerlei soorten stroomupgrades.
De game is geweldig, maar de kwaliteit heeft wat werk nodig.
beperkt tot 3 PvE-wedstrijden in een periode van 24 uur, tenzij je premium valuta betaalt om de telling opnieuw in te stellen. ik gaf de pvp een kans, cap the flag is leuk, totdat het spawn-kamp is opgezet ... ik wou dat ze de 3-limiet op pve tot geen limiet zouden verhogen ...
Echt goed spel. beetje laggy maar betrokken en leuk.
ik heb echt genoten van deze game tijdens het spelen, maar elke keer verveel ik me op dezelfde locaties.
Dit is je typische betaalmuurspel. Het heeft wel potentieel, maar tenzij je $ 200 aan app-aankopen wilt uitgeven, is het zonde. Bij de meeste games kun je grinden, maar dit is er niet een van. Slechts een paar kaarten om te spelen, weinig tot geen strategie in dit spel. De upgrades naar je sub mislukken vaak, waardoor het grinden onmogelijk wordt. Zelfs als je hebt gespeeld en hebt verdiend wat je nodig hebt, heeft het een vals loterijsysteem dat upgrades mislukt en je zilver en blauwdrukken kost. Zo'n tijdverspilling.
coole game voor mobiel ga verder witte oorlogsschepen
Goed spel, maar heeft wat werk nodig aan glitches betaald voor premium laadt niet geen reactie van ontwikkelaars slecht beheer en hebzuchtig
Te veel geluid de sonar gaat niet zo af op een onderzeeër constant dat is alleen in de films niet realistisch op welke manier dan ook vorm of vorm Ik heb 8 jaar op een onderzeeër doorgebracht jullie hebben veel te doen om dit realistisch te maken
Het is echt een goede game. Ik zou de maker willen vragen om enkele opties te maken om offline te spelen, het zou veel nuttiger zijn.
Geweldig spel, vooral de pvp. Zou graag willen dat de missies boeiender zijn. Misschien ook een offline versie van de pvp, met bots
Het lijkt een relatief solide spel met goede besturing en graphics, het heeft gewoon een slordige gameplay-loop die wordt gecombineerd met $ 100+ premium onderzeeërs en langzaam afnemende beloningen van gevechten in de loop van de tijd als je al heel weinig krijgt. Voeg wat kapotte knoppen toe en hoe frustrerend torpedo's kunnen zijn in gevechten, zou niemand aanraden.
Schandalig, bedrieglijk, buitensporig, £ 92 + voor sommige upgrades (dat is binnen enkele seconden verdwenen) ongelooflijk schandalig misbruik...... 1 verkeerde aanraking van het scherm en had £ 100 kunnen uitgeven ..... hoe is dit toegestaan! !!!!!!!!!!!!!!!!!!@ Vuilnisspel ... Geen indicatie van wat of hoe veronderstellen om verder te gaan of te spelen, afgezien van het uitgeven/verliezen van £ 1000s ....... ......
goede game save voor de constante targetingproblemen. bij sommige games is er targeting op andere is er geen targeting. is dit een soort bug.
Goed spel, freemium maar geen constante advertenties, je kunt advertenties bekijken als je je score wilt verdubbelen of voor een extra item, maar dat hoeft niet. Ik heb maar 1 probleem met het spel; de kansen voor het upgraden van onze schepen niet willekeurig verdelen nadat we door de sleur waren gegaan om genoeg zilver te winnen; als er voldoende zilver is verdiend en blauwdrukken beschikbaar zijn voor de upgrade, moet de upgrade worden gegarandeerd in plaats van dat we de 'loterij' verliezen EN ons zilver, bewaar de blauwdrukken op een r.n.g. dat is prima.
Ik ben aan het winnen en het crasht... Het spel begint en het crasht, schepen verliezen hun uithoudingsvermogen en ik krijg geen remedie. Dit is klote!!! Ik wil gewoon wat ik al heb verdiend. Is dat teveel gevraagd?!?! Elke 2e of 3e wedstrijd crasht hij. bijna onspeelbaar.
Het had gemakkelijk het beste onderzeeërspel voor mobiel kunnen zijn, maar de intense hebzucht van de ontwikkelaars heeft het allemaal verpest. Onderdelen voor upgrade krijgen is traag en zelfs nadat je ze hebt gekregen, moet je afhankelijk zijn van BS-geluk om de upgrade te voltooien, anders verlies je de onderdelen in de loterij. DIT IS HET SLECHTSTE UPGRADEMODEL DAT IK OOIT HEB GEZIEN.